روش عکاسی تبلیغاتی از اجسام براق و خلق جلوه‌های ویژه عکاسی، در واقعیت مدرس: علیرضا رفایی

قسمت اول: عکاسی از بطری محصول و کنترل نور شیشه 
رسیدن به اتمسفر نوری جذاب و درست با توجه به کانسپت و ایجاد جلوه های ویژه در عکاسی برای گرافیکی تر شدن تصویر تبلیغاتی

قسمت دوم: رسیدن به کانسپتی درست برای محصول به صورت تاپ تیبل چیدمان نورهای لوکی و ایجاد وهم در ثبت نهایی در روند عکاسی
در انتها توضیحاتی مختصر در مورد ویرایش و استفاده از چند تصویر
کنترل نور شیشه و تاشهای نوری، کنترل تاشهای نوری درست، ترکیب نور پردازی فلاش و دیافراگم باز به صورت درست از نکات مهم این ورکشاپ خواهد بود

 

مهلت ثبت‌نام: جمعه 1397/09/16 - ساعت: 10:00
12/5/2018 1:11:53 PM