قسمت اول: عکاسی از بطری محصول و کنترل نور شیشه
رسیدن به اتمسفر نوری جذاب و درست با توجه به کانسپت و ایجاد جلوه های ویژه در عکاسی برای گرافیکی تر شدن تصویر تبلیغاتی
قسمت دوم: رسیدن به کانسپتی درست برای محصول به صورت تاپ تیبل چیدمان نورهای لوکی و ایجاد وهم در ثبت نهایی در روند عکاسی
در انتها توضیحاتی مختصر در مورد ویرایش و استفاده از چند تصویر
کنترل نور شیشه و تاشهای نوری، کنترل تاشهای نوری درست، ترکیب نور پردازی فلاش و دیافراگم باز به صورت درست از نکات مهم این ورکشاپ خواهد بود